“Dan siapakah yang lebih baik perkataannya
daripada orang yang menyeru kepada Allah
dan mengerjakan kebajikan dan berkata:
‘Sungguh,aku termasuk orang-orang muslim
yang berserah diri?”
[Fussilat, 41 : 33]





Sunday, August 22, 2010

Refresh Myself!

Saya manja?oh tidakk..
dua tiga hari ni banyak betul kata2 nasihat tuk saya dari sahabat2 mahupun motivator peribadi saya..
saya makin okey..huhu..thanx buat mereka..rasa cam manja pulak,selama saya tak pernah sedar saya macam sekarang..sememangnya saya tak suka sangat mengadu, tapi diorang bagi semangat tanpa dipinta..terima kasih sume..terima kasih Ya Allah..apela saya ni..

orang suka nampak saya kuat, sebab muka saya muka takde perasaan kot..insyaAllah saya akan senyum je walaupun ada masalah..jarang2 orang detect saya tgh ada masalah sebab saya xsuka cakap kecuali orang yang betul2 rapat akan detect tanpa saya cakap..kalau difikir2kan masalah saya cam takde la besar mane pon..orang lain lagi teruk..saya kena ingat saya ada keluarga yang bahagia, sahabat2 yang sayang saya dan Allah masih pilih saya tuk berjuang..dan ada Allah tuk dengar aduan saya..

teringat masa sekolah rendah,pegi sekolah dengan abang long..die selalu pegi awal sgt2..then die akan hantar saya ke kelas,tapi kelas tu takde orang lagi,lampu pun xbukak lagi..die la yang tunggu sampai ada orang datang, baru die tinggal saya..rehat pun,kadang2 die tolong belikan sebab masa darjah satu saya pendek lagi,selalu kena buli kalau nak beli makanan, then balik sekolah pun dengan dia..sebelum balik dia bawak gi library dulu..pinjam buku satu baru leh balik..huhu..kenangan manis zaman kecik2..terima kasih abang long..

sahabat saya nasihat supaya saya tak dependent..sebab dah besar & nak kawen dah katenye..saya tak kate,huhu..insyaAllah sahabat..sbb saya pun baru sedar saya dependent..i'll try my best to improve myself..

mungkin saya dalam mode rindu family di bulan puasa nih..
rindu muhammad azam akif jugak..

nadhira..nadhira..ish3~

0 comments:

Post a Comment